ترفند دوم»پیشنهاد عضویت ،۱۲راهکار برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین

1 امتیاز2  امتیاز3  امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

دومین آزمون : پیشنهاد عضویت در سایت خود را تغییر دهید و از بازدیدکنندگان بخواهید تا با تکمیل این فرم اطلاعاتی از قبیل آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند.به این ترتیب شما قادر هستید یک لیست از ایمیل مشتریان خود بسازید .

این کار به شما این امکان را میدهد تا به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشید وبا برقراری ارتباطی بر پایه وفادری و اعتماد کالا یا خدمات خود را به فروش برسانید.

میدانستید محل قرار گرفتن کادر “پیشنهاد عضویت ” درسایت می تواند تاثیر فوق العاده ای بر تعداد استفاده کنندگان این سرویس ارائه شده توسط شما داشته باشد؟

پیشنهاد عضویت

اگر برای معرفی کالا یا خدمات خود از یک نوشته بسیار طولانی استفاده نمیکنید ، پیشنهادعضویت سایت خود را در بهترین موقعیت ممکن قالب صفحه اصلی سایت خود قرار دهید.( به طور معمول اولین نقطه ای که بازدید کنندگان سایت به آن نگاه میکنند، بالای سمت چپ صفحه است.)

همچنین میتوانید بالای صفحه اصلی سایت را برای این کار در نظر بگیرید تا قبل از این که بازدیدکنندگان صفحه را اسکرول کنند، اول با این پیشنهاد مواجه شوند.

اما اگر توضیحات طولانی کالای خود را صفحه اصلی سایت خود قرار داده اید،بهتراست این کادررا در ادامه مطلب قرار دهید .

دراین صورت برای جلب توجه مخاطب ها باید ابتدا نیاز اساسی و مهم مخاطب خود را شناسایی کنید وبا اشاره به تاثیر مثبت استفاده از  کالای شما برای رفع نیاز مشتری آن ها را به رفتن به ادامه مطلب تشویق کنید.

شما همچنین باید این کادر را درصفحات مختلف سایت خود تست کنید تا همیشه درمعرض دید بازدیدکنندگان شما قرار گیرد.هر چه تعداد درخواست های ثبت نام و عضویت بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان قراردهید، سایت شما آمار بالاتری در جذب مشترک خواهد داشت این روش را امتحان کنید تا شاهد نتیجه آن باشید.

نظر خود را در مورد دومین راهکار ارائه شده با ما به اشتراک بگذارید .

 در پست های آینده میتوانید سایرروش های افزایش فروش آنلاین را مطالعه کنید .

 

 

نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر