درباره ی ما و ۸ اشتباهی که صاحبان کسب و کار در این صفحه مرتکب می شوند

دسته‌بندی‌ها : طراحی سایت, ویژه ها
جمعه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

درباره ی ما و ۸ اشتباهی که صاحبان کسب و کار در این صفحه مرتکب می شوند

احتمالا صفحه ی درباره ی ما مهم ترین صفحه ی وبسایت شما ست با این حال معمولا به آن خیلی توجه نمی شود. بهتر است این صفحه اطلاعات کاملی بدست بدهد و بازدیدکننده را به طرف صفحه ی محصولات وبسایت هدایت کند. صفحه ی درباره ی ما اهمیت زیادی دارد، کسب و کارتان را به بازدید کننده های سایت معرفی می کند. به علاوه به بقیه نشان می دهد که دقیقا چه کاری انجام می دهید. این صفحه می تواند اعتماد دیگران را جلب کند و در نهایت نرخ فروش محصولاتتان را بالا ببرد. به بیان دیگر صفحه ی درباره ی ما می تواند فروش شما را بالا ببرد.

درباره ی ما

این ۸ اشتباه در طراحی صفحه ی درباره ی ما در بین صاحبان کسب و کار متداول است:

همه چیز درباره ی شماست، شما، شما

مشخصا در این قسمت باید داستان های جالب تعریف کنید ولی به خاطر داشته باشید که بازدیدکننده ها دوست دارند در مورد شما اطلاعات کسب کنند و اینکه شما چه کاری انجام می دهید و چطور می توانید زندگی بهتری برای آن ها بسازید. متاسفانه خیلی از صاحبان کسب و کار در مورد دستاوردهایشان سخنرانی می کنند و شاید تمام داستان زندگی شان را هم تعریف کنند ولی مشخص نمی کنند که کسب و کارشان دقیقا چه کاری انجام می دهد.

درباره ی ما

داستانتان را بگویید. لازم نیست در مورد وضعیت خودتان یا شرکتتان فخر فروشی کنید. طوری بنویسید که خواندن آن برای بازدیدکننده جالب باشد و نشان بدهید کسب و کارتان چطور می تواند مشکلی را حل کند.

پیشنهاد ما :  با پنج مورد از داغ ترین ترندهای تبلیغات و بازاریابی سال 2017 آشنا شوید

اگر نمی دانید باید دقیقا چه چیزی بنویسید به این سوالات در صفحه ی درباره ی ما پاسخ دهید:

شرکت شما چطور آغاز به کار کرد؟

موسس های شرکت شما چه کسانی هستند؟

ایده ی استارت زدن این کسب و کار چطور در ذهن شما شکل گرفت؟

چه ارزشمندترین معیارهای شما چه چیزهایی هستند؟

در روند کار چه عاملی به شما انگیزه می دهد؟

درباره ی ما

در مورد اهداف وبسایت شما چیزی نوشته نشده

صفحه ی درباره ی ما جایی ست که می توانید محصولات و سرویس هایتان را نمایش دهید و بگویید کدام ویژگی شما را از میلیون ها کسب و کار مشابه متمایز می کند. می توانید کمی فخرفروشی کنید.

دقیقا به بازدید کننده ها توضیح دهید که می توانند چه انتظاراتی از شما داشته باشند. در مورد محصولات و سرویس ها اطلاعات دقیق درج کنید. به آن ها نشان دهید که به جای درستی رسیده اند. برای آن ها توضیح دهید چه عاملی کسب و کار شما را از بقیه متمایز می کند و چرا بهتر است شما را انتخاب کنند.

فرم دریافت ایمیل بازدید کننده دیده نمی شود

حتی اگر صفحه ی درباره ی مای وبسایت شما بهترین صفحه ی آن نیست خیلی از مردم از آن دیدن می کنند و اگر فرم دریافت ایمیل ظاهر نشود این کاربران احتمالا دیگر بر نمی گردند. در نتیجه شما حسابی ضرر می کنید. بازاریابی ایمیلی مثل معدن طلاست! طلا!

نمایش فرم ایمیلی بازدید کننده را نگه می دارد و آن ها را به subscriber های ایمیلی تبدیل می کند. حالا که لیستی از این افراد خواننده ی ایمیل های شما شدند در مورد کسب و کارتان مطالب مرتبط برای آن ها بفرستید. با آن ها ارتباط برقرار کنید تا مشتری شما شوند.

پیشنهاد ما :  حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید برای این شش مورد سرمایه گذاری کافی کنید

درباره ی ما

تمام صفحه ی درباره ی ما را متن های نوشتاری پر کرده است

مغز انسان محتوای بصری را ۶۰۰۰۰ برابر سریع تر از نوشته درک می کند. اگر می خواهید در برخورد اول تاثیر خوبی روی بازدید کننده بگذارید بهتر است مطالب نوشتاری صفحه ی درباره ی ما را محدود کنید. خیلی از مردم برای خواندن متن های طولانی وقت کافی ندارند، به خصوص اگر از گوشی استفاده کنند.

از پاراگراف های کوتاه تر استفاده کنید، عنوان های مناسب داشته باشید و تصاویر و ویدئوهایی از تیم در حال کار نمایش دهید.

راهنمایی نکردن به صفحه ی محبوب ترین محصولات

اگر شما بازدیدکننده ها را از صفحه ی درباره ی ما به محبوب ترین صفحه ها و محصولات راهنمایی نکنید چطور می توانند این صفحه ها را پیدا کنند؟ جواب: پیدا نمی کنند! صفحه ی درباره ی ما جای مناسبی ست تا بهترین پست های وبلاگ، طبقه بندی محصولات و پرفروش ترین آن ها را نمایش دهید. به بازدیدکننده نشان دهید بعد از آشنایی با کسب و کار شما به کدام قسمت برود.

درباره ی ما

شواهدی در این صفحه دیده نشود

ارائه ی شواهد احتمالا تاثیرگذار ترین راه جلب اعتماد است. با افتخار تاییدیه ی مشتری های قبلی را نمایش دهید. همینطور هر جایی که اسم شما آورده شده را ذکر کنید. حتی می توانید از شبکه های اجتماعی و جاهایی که اسم شما آورده شده با افتخار اسکرین شات بگیرید.

اطلاعات زیادی ارائه می دهید

لازم نیست از سیر تا پیاز داستان را توضیح دهید. به ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه اکتفا کنید. اگر نمی توانید صفحه ی درباره ی مای وبسایت را خلاصه کنید فکر کنید اگر بخواهید کسب و کارتان را بصورت خلاصه برای فردی که هیچ اطلاعی در مورد آن ندارد توضیح دهید چه می گویید.

پیشنهاد ما :  نانو ذرات طلا ، راهی جدید برای درمان سرطان !

هیچ اطلاعاتی برای تماس با شرکت شما وجود ندارد

این مورد می تواند خسارات جبران ناپذیری وارد کند. حداقل کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه ی درباره ی ما آدرس ایمیل و صفحات شبکه های اجتماعی را معرفی کنید. به بازدیدکننده ها کمک کنید اگر سوالی دارند بتوانند جواب بگیرند و یا اگر نگران هستند نگرانی شان را برطرف کنند. این مورد خصوصا برای کسانی مهم است که تنها کار می کنند. خیلی از بازدیدکننده ها می خواهند بدانند برای کسب و کار شما چقدر پول باید بپردازند.

 

229
نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر