جدیدترین اخبار خودرو

پیش بینی BMV از افزایش ۵۰ درصدی فروش EV تا سال آینده

1 امتیاز2  امتیاز3  امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

سال ۲۰۱۵ را می توان بهترین سال BMV در فروش i3 در ایالات متحده دانست. سالی که این کمپانی خودروساز توانست بیش از ۱۱ هزار نسخه از این خودرو کوچک را در این بازار به فروش برساند. اما در طول سال آینده BMV به دنبال افزایش فروش ماشین های هیبریدی و التریکی خود تا رمز ۵۰درصد می باشد. بلومبرگ گزارش داد که این موضوع به معنای فروش ۱۵۰ هزار ماشین الکترونیکی در سال ۲۰۱۸ در سراسر جهان می باشد. با این کار BMV امیدوار است تا از رقبای خود نظیر مرسدس و جگوار، از حیث فروش جلو بزند.

کلاوس فرهلیچ (Klaus Froehlich) رئیس توسعه BMV گفت: “ما قطعا فروش خود را در حدود دو برابر افزایش خواهیم داد و این برای قرار گرفتن در صدرِ رقابتی هست که از زمان شروع آن، مدت زمان زیادی می گذارد.”
مشکل این است که باتری ها گران هستند و تا سال ۲۰۲۵، شرکت BMV قصد دارد تا ۱۲ خودرو کاملا الکتریکی ارائه دهد. با این حال هر دو مدل X7 SUV فول سایز و سری ۸ کوپه دار، هر دو به زودی عرضه خواهند شد. قیمت هر کدام از اینها با ۱۰۰هزار دلار شروع خواهد شد. سود بالای خودروهای پیشرفته مثل این، بسیار بالاتر از ماشین های ارزان قیمت تر نظیر X1 و سری دوم آن هستند. راهی که BMV در نظر دارد این است که اتومبیل های بیشتری را با قیمت های شش رقمی قیمت گذاری کند، که این قیمت ها برای ماشین EV رقم منصفانه ای خواهد بود.

هارولد کروگر (Harald Krueger) مدیر اجرایی BMV گفت: “هدف ما این است که در سال های آینده بتوانیم سهم بیشتری را در بازار خودروهای لوکس داشته باشیم. ما به طور قابل ملاحضه ای طرح های خوبی را برای ارائه در این بخش سودآور خواهیم داشت.”

پیشنهاد ما :  بازنگری یا تازه سازی، آنچیزی که از Lincoln Nautilus انتظار داریم

اگر پیشنهادهای جدید BMV نتوانند سهمی از بازار مرسدس را جذب نمایند، این کمپانی خودروساز آلمانی قطعا با مشکلات و معضلات زیادی روبرو خواهد بود. اخیرا این خودروساز عنوان کرده است که در سال جاری حدود ۸.۳ میلیارد یورو (۷ میلیارد یورو) در زمینه تحقیق و توسعه صرف خواهد شد. رقمی که بلومبرگ، همین حدود را در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ برای تحقیق و توسعه، خاطر نشان کرده بود. Froehlich افزود: “این نمی تواند فقط در مورد اتومیبل های ویترین باشد. ما باید سودآوری را بالا ببریم و قیمت ها را در سطح قابل قبولی نگه داریم و با درک بسیار و عمیق تری، به سمت ساختار هزینه های خود برویم.”

اگر این مطلب رو پسندیدید، لایک فراموش نشه !!!

نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر