جدیدترین اخبار خودرو

آموزش گام به گام و ساده ی راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

1 امتیاز2  امتیاز3  امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (تعداد آرا : 14٫005)
Loading...

آموزش گام به گام و ساده ی راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام ، همین امروز شروع کنید!

روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می کنند و بیش از پنج میلیون کسب و کار از این اپلیکیشن استفاده می کنند تا پیامشان را بصورت تصویری به مخاطب برسانند، با طرفدارانشان ارتباط برقرار کنند و برند بسازند. اگر شما به تازگی به اینستاگرام آمده اید احتمالا به این قضیه فکر می کنید که چطور می توانید در این رقابت پیروز باشید. راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام از چیزی که تصور می کنید ساده تر است.

در این پست ابتدایی ترین مراحل راه اندازی صفحه ی اینستاگرام را یاد می گیرید. از انتخاب عکس گرفته تا ارسال کردن استوری و استفاده از بخش های حرفه ای تر مثل بخش تحلیلی داده ها که به بالا رفتن فالوئر ها کمک می کند. بهتر است هر چه سریع تر کار را شروع کنیم و در مورد راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام مطالب جدیدی یاد بگیریم:

حساب کاربری درست کنید

اگر اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود نکرده اید از طریق App Store، Google Play Store و یا Microsoft Store اقدام کنید. وقتی صفحه ی کاربری اینستا را درست کردید خود اپلیکیشن شما را راهنمایی می کند. به این دو نکته ی مهم تر توجه کنید:

عکس صفحه

عکس اینستاگرام به شکل یک دایره نمایش داده می شود. اگر برای کسب و کارتان لوگو انتخاب کرده اید آن را در مرکز تصویر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که تصویر مورد نظر در اپلیکیشن خیلی کوچکتر نمایش داده می شود. بهتر است به جای لوگویی که شامل نوشته است از یک تصویر کوچک استفاده کنید.

اطلاعات صفحه

اپلیکیشن برای پر شدن اطلاعات صفحه هیچ اجباری ندارد ولی پر شدن آن به نفع خودتان است. برای پر کردن اطلاعات مربوطه به صفحه ی پروفایت خودتان بروید و Edit Profile را بزنید. اینجا دو بخش قرار گرفته که باید پر شود. یکی وبسایت و دیگری بیو! اگر قصد دارید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید در این قسمت این کار را انجام دهید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

تبریک میگم! صفحه ی شما آماده است.

ارسال عکس و فیلم

اگر قصد دارید عکس و فیلم منتشر کنید علامت + پایین را بزنید. اینستاگرام جدیدترین تصویر موجود را نمایش می دهد. با فشردن دکمه های Photo و Video می توانید عکس و ویدئوی جدید ثبت کنید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

چندین نکته را به خاطر داشته باشید:

اگر قصد دارید عکس و یا فیلم های قبلی را استفاده کنید می توانید آن ها را در حالت های مختلف آپلود کنید. عکس مورد نظر را انتخاب کنید و آیکونی که دو فلش دارد و در قسمت پایینی سمت چپ تصویر قرار گرفته را بزنید. به این ترتیب می توانید زوم کنید و در حالتی که مناسب است عکس را قرار دهید. همینطور می توانید تا ۱۰ عکس و فیلم را در یک پست ارسال کنید. آیکونی که در آن دو مربع در هم ادغام شده را انتخاب کنید و عکس ها و فیلم های مورد نظر را تیک بزنید.

پیشنهاد ما :  آموزش ضبط تماس در آیفون

اگر می خواهید ویدئوی جدیدی ضبط کنید دکمه ی مورد نظر را فشار دهید و نگه دارید. اگر قصد دارید چند قطعه فیلم تهیه کنید دوباره دکمه را فشار دهید.

ویرایش کردن عکس ها

به محض اینکه عکس ها را انتخاب کردید از یک فیلتر استفاده کنید، آن را بچرخانید و نور و کنتراست را تنظیم کنید. وقتی ویرایش به اتمام رسید گزینه ی Next را بزنید تا جزئیات دیگر را وارد کنید:

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

کپشن

وقتی پست شما منتشر می شود کپشن در قسمت پایینی آن نمایش داده می شود. در این قسمت می توانید حساب های کاربری دیگر را اضافه کنید و یا هشتگ بزنید. حساب های کاربری که در این قسمت نوشته می شوند نوتیفیکیشن دریافت می کنند. هشتگی که استفاده شده با جستجو کاربران پست شما را نمایش می دهد.

کاربران را تگ کنید

اگر یک عکس و یا گروهی عکس انتخاب کرده اید در هر عکس تعدادی حساب کاربری را تگ کنید. حساب های کاربری تگ شده نوتیفیکیشن دریافت می کنند.

موقعیت مکانی اضافه کنید

اگر عکس شما مربوط به یک مکان است اسم آن مکان را بنویسید. به این ترتیب وقتی اسم این مکان جستجو می شود پست شما نمایش داده می شود.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دیگر

با روشن کردن تیک شبکه های اجتماعی دیگر پست شما به آن ها هم منتقل می شود.

اگر این بخش را با موفقیت پر کرده اید گزینه ی Share را بزنید تا پست شما منتشر شود. پست شما در قسمت جدیدترین پست های کسانی که شما را دنبال می کنند نمایش داده می شود. حالا شما اولین پست خود را منتشر کرده اید. یکی از روش های موفقیت در اینستاگرام این است که مرتبا پست بگذارید. برند هایی که مرتبا پست منتشر نمی کنند فالوئرهای خود را از دست می دهند.

ارسال استوری در اینستاگرام

بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر اینستاگرام هر روز استوری منتشر می کنند. استوری ها محتواهای جدیدتری هستند. عکس ها و ویدئوهایی هستند که بعد از ۲۴ ساعت پاک می شوند. حساب های کاربری شناخته شده می توانند لینکی به استوری اضافه کنند که کاربران را به وبسایت اصلی منتقل می کند.

پیشنهاد ما :  بیتکوین چیست ؟ 10 نکته در مورد بیتکوین که حتما باید بدانید

بر عکس پست های معمولی اینستاگرامی استوری ها در قسمت گالری صفحه و یا در فید فالوئرها نمایش داده نمی شود. آن ها پشت عکس صفحه ی شما و در فید دیگری که بالای صفحه قرار گرفته نمایش داده می شوند.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

برای پست کردن استوری در قسمت فید صفحه را به سمت راست بکشید. حالا به بخش دوربین می روید و می توانید عکس و یا فیلم ضبط کنید و از عکس ها و فیلم هایی که ۲۴ ساعت گذشته گرفته شده استفاده کنید. با انتخاب عکس حالا می توانید از استیکر، هشتگ و نقاشی و نوشته استفاده کنید.

۱۰ روش مختلف برای استفاده از استوری وجود دارد:

داستان گفتن

توضیح دادن در مورد اینکه یک چیز چطور کار می کند

معرفی پست وبلاگ

به اشتراک گذاشتن لیست

تبلیغات

پیشنهاد تخفیف

به اشتراک گذاشتن یک مطلب جالب

به اشتراک گذاشتن یک جمله ی معروف

اعلامیه

جابجایی کاربران یک صفحه

پیدا کردن کاربر و دنبال کردن آن ها

بعد از راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام حالا بهتر است چند حساب کاربری دیگر را دنبال کنیم تا ببینیم آن ها چه مطالبی منتشر می کنند. اگر هیچ صفحه ای را دنبال نکرده اید خود اینستاگرام گزینه هایی را به شما پیشنهاد می دهد. می توانید از طریق فیسبوک، شماره افراد و یا پیشنهاد فالو کاربران دیگر را پیدا کنید. همینطور می توانید از گزینه ی instagram search and explore استفاده کنید. در این بخش اینستاگرام استوری ها و پست هایی که احتمالا برای شما جالب هستند را نمایش می دهد. من به اینصورت کاربران دیگر را پیدا می کنم:

کلمه ی کلیدی مرتبط با کسب و کار خودتان را در قسمت جستجو وارد کنید، صفحه ها و هشتگ های پیشنهاد اینستا را ببینید، صفحاتی که با کسب و کار شما مرتبط هستند را دنبال کنید، با فالو کردن این صفحات، صفحات دیگری به شما پیشنهاد داده می شوند. آن ها را هم ببینید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

در حالت ایده آل فالو کردن مشتری ها کار درستی ست. تصور کنید برند های مورد علاقه تان شما را دنبال کنند! ولی هنگام راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام ، پیدا کردن تک تک آن ها در اینستا و دنبال کردنشان غیر ممکن است. برای این کار به این ترتیب عمل کنید:

اسم صفحه ی کاری خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک اعلام کنید. روی وبسایت و یا وبلاگتان لینکی از اینستا قرار دهید. نام کاربری اینستا را روی بیزینس کارت ها ثبت کنید.

وقتی کاربران شما را دنبال می کنند نوتیفیکیشن دریافت می کنید. حالا آن ها را دنبال کنید.

پیشنهاد ما :  فازهای رابطه ی رمانتیک را بشناسید و بدانید رابطه ی شما کی تمام می شود

کامنت گذاشتن روی پست ها

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام به منتشر کردن پست محدود نمی شوند. بلکه باید ارتباط برقرار کنید. برای کامنت گذاشتن زیر یک پست حباب گفتگوی زیر پست را بزنید. به این ترتیب می توانید در جواب به بقیه و یا زیر پست اصلی نظر بنویسید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

با راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام وقتی می بینید که کاربران زیر پست های شما نظر می نویسند (یوهو!) و یا سوالاتی می پرسند بهتر است هر چه سریع تر جواب آن ها را بدهید تا بفهمند که به آن ها توجه می کنید. ۷۰ درصد از مردم تنها در شرایطی از یک برند خریداری می کنند که آن برند در شبکه های اجتماعی جوابشان را داده باشد. وقتی جواب آن ها را نمی دهید ۳۰ درصد از مشتری ها را به سمت رقبا تشویق کرده اید. با جواب دادن به کاربران مشتری ها با وفا به دست بیاورید.

تبدیل کردن صفحه ی اینستاگرام به صفحه ی کاری

حالا بهتر است به نکات تخصصی تر بپردازیم. اگر از حساب اینستاگرام برای کسب و کار و یا شرکت استفاده می کنید پیشنهاد می کنم بعد از راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام آن را به یک حساب کاری تبدیل کنید تا در مورد کسب و کار اطلاعات بیشتری بدست آورید. مهم تر اینکه این اطلاعات نقش بسیاری در موفقیت شما دارند.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

برایراه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام و تبدیل کردن صفحه به یک صفحه ی کاری به یک حساب کاربری فیسبوکی نیاز دارید. به این ترتیب که:

به حساب کاربری اینستا بروید و روی علامت چرخ دنده کلیک کنید. گزینه ی Switch to Business Profile را بزنید. حساب کاربری فیسبوکی مورد نظر را انتخاب کنید. بخش ایمیل، شماره تلفن و آدرس پستی را پر کنید و Done را بزنید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

از بخش تحلیلی رایگان استفاده کنید

اینستاگرام برای حساب های کاری خود پروفایل خاصی در نظر می گیرد. این اطلاعات برای اندازه گیری میزان موفقیتتان به کار می آید. برای دسترسی به این بخش، به صفحه ی خود در اینستا بروید و روی علامت نمودار کلیک کنید.

راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام

برای راه اندازی صفحه کاری در اینستاگرام تغییر در مقیاس های اصلی را زیر نظر بگیرید، رشد فالوئرها را دنبال کنید. (مربوط به ۷ روز گذشته) ببینید در کدامیک از پست ها کاربران فعال تر هستند. بهترین پست هایتان را شناسایی کنید. بهترین نوع از استوری ها را انتخاب کنید. اطلاعاتی که از فالوئر ها به دست می آید را تحلیل کنید.

 

اگر این مطلب رو پسندیدید، لایک فراموش نشه !!!

نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر