از همین حالا خودتان را برای فروش فصل جدید آماده کنید، از همین حالا!

1 امتیاز2  امتیاز3  امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

از همین حالا خودتان را برای فروش فصل جدید آماده کنید، از همین حالا!

با توجه به نوع محصولی که به فروش می رسانید احتمالا به دنبال راه های جدیدی هستید که فروشتان را به حداکثر برسانید. حتی اگر محصولاتی که می فروشید به عنوان هدیه خریداری نمی شوند قطعا باز هم تمایل دارید در این ترند، یعنی ترند پول خرج کردن شرکت داشته باشید. خیلی از مشتری ها در این فصل دوست دارند پول خرج کنند. پس بهتر است از این موقعیت استفاده کنیم.

فروش

دنبال روش های ارزشمند باشید، نه لزوما تخفیف های بزرگ

وقتی مردم به خرید پیش از تعطیلات فکر می کنند معمولا به دنبال تخفیف هستند. به همین دلیل تقریبا همه پیشنهاد تخفیف های بزرگ ارائه می دهند. برای اینکه خودتان را از بقیه متمایز کنید لازم نیست تخفیف های بیشتری بدهید. فقط برای آن ها داستان تعریف کنید. یک گروه از مشتریان به دنبال برقراری ارتباط با برندها هستند و بهترین روش برای برقراری این رابطه این است که داستان سرایی را به کمپین هایتان اضافه کنید.

فروش

برای تبلیغات بودجه ای در نظر بگیرید و طبق همان بودجه پیش بروید

یکی از نگرانی های فروشندگان این است که با وجود بالا رفتن فروش در دوران تعطیلات هیچ سود اضافه ای به دست نیامده. این فروشندگان به قدری برای تبلیغات هزینه کرده اند که دیگر هیچ پولی به عنوان سود بدست نیاوردند. زمانی را به اینکار اختصاص دهید و تمام هزینه های پیش رو را یادداشت کنید. سپس با کمک حسابدار ببینید که چطور می توانید این هزینه ها را تامین کنید.

پیشنهاد ما :  7 روش ساده و کم هزینه برای مبارزه در مقابل خستگی محل کار

برای اینکه پیامتان را به گوش بقیه برسانید کانال های مناسبی انتخاب کنید

تبلیغ کردن دیگر مثل گذشته به سادگی چاپ کردن آگهی در روزنامه و یا در تلویزیون نیست. هزاران روش وجود دارد که از طریق آن ها می توانید پیامتان را به مخاطب ها برسانید. روشی که انتخاب می کنید به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد مثلا بودجه، زمانبندی و مخاطب هدف. مثلا قصد دارید برای لیستی از مشتری های حال حاضر ایمیل بفرستید و یا یک کمپین تبلیغاتی جدید برای زوج های جوان راه بیندازید و روی آن ها تمرکز کنید؟

فروش

تمام محتوای تبلیغاتی را از همین حالا تهیه کنید

به محض اینکه بودجه ی مورد نظر را تامین کردید و تصمیم گرفتید که از چه راهی تبلیغات کنید بهتر است هر چه سریع تر دست به کار شوید و تمام تبلیغات را هر چه سریع تر طراحی کنید. بهتر است همین حالا به طراحی گرافیک فکر کنید و آن را به دقیقه ی نود موکول نکنید. خیلی از طراحان فریلنس به اندازه ی کارمندان شرکت خودتان، حسابی مشغله ی کاری دارند. در چنین شرایطی مجبور می شوید بابت این کار هزینه ای مضاعف پرداخت کنید.

فروش

کانال هایی که انتخاب کردید را شناسایی کنید، کارهای گرافیکی را تمام کنید و در پوشه ای کنار بگذارید تا بعدا خیلی راحت به آن دسترسی پیدا کنید. کسب آمادگی پیش از شروع کمپین تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد و مهم نیست که چه وقتی از سال است. وقتی شلوغی خرید های فصلی آغاز می شود آمادگی شما مهم ترین عامل است. این برهه ی زمانی از سال شرایطی دارد که برای خود شما، هم از نظر کاری و هم از نظر شخصی هیچ فرصتی باقی نمی گذارد. بهتر است همین حالا وقت بگذارید تا بعدا پشیمان نشوید.

پیشنهاد ما :  5 روش کم هزینه و در مواردی رایگان برای تبلیغات ویدئویی

 

 

نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر