مطالبی که تهیه می کنید به اشتراک گذاشته نمی شوند؟ راه حل اینجاست!

1 امتیاز2  امتیاز3  امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

مطالبی که تهیه می کنید به اشتراک گذاشته نمی شوند؟ راه حل اینجاست!

تا حالا برای شما پیش آمده که پستی معمولی ببینید که بارها به اشتراک گذاشته شده و لایک و کامنت گرفته؟ در چنین شرایطی با خودتان می گویید: مطالب من خیلی بهتر است. پس چرا هیچ کس آن ها را به اشتراک نمی گذارد؟ احتمالا برای شما هم چنین تجربه ای اتفاق افتاده. وقتی به عنوان یک کارآفرین کارتان را شروع می کنید و محتوا خلق می کنید (پست های وبلاگ، خبر، پست شبکه های اجتماعی و یا کتاب) نمی توانید انتظار داشته باشید که از همان ابتدا مورد استقبال واقع شوید. ولی اگر بعد از مدتی باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد تکلیف چیست؟ راه حلی وجود دارد؟

اشتراک

همه چیز به محتوا بر می گردد. درست است؟

احتمالا قبلا این جمله را شنیده اید. اگر بتوانید متن های با کیفیت با قابلیت رقابت خلق کنید همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

خوب شاید این جمله صد در صد درست نباشد. البته تولید کردن محتوای با کیفیت مهم است. شما دوست دارید که مردم بخواهند مطالب شما را بخواهند و این اولین قدم است. ولی متاسفانه کافی نیست! اینکه بتوانید کاربران را تشویق کنید که مطالب را به اشتراک بگذارند فقط به مهارت در نویسندگی مربوط نمی شود. دقیقا مثل خیلی از جنبه های دیگر کارآفرینی، قابلیت شما در دست به دست شدن مطلب بیشتر به روابطتان بر می گردد. این مراحل را دنبال کنید تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

به اشتراک گذاشتن یک خیابان دو طرفه است

پیشنهاد ما :  نویسنده بهتری باشیم ،جلسه دوم کارگاه نویسندگی، خاطرات روزانه

اگر دوست دارید دیگران در مورد مطالب شما صحبت کنند و آن را به اشتراک بگذارند بهترین راه برای استارت زدن این است که خودتان به اشتراک گذاشتن مطالب آن ها را شروع کنید. نویسنده هایی که در زمینه ی کاری خودتان مشغول به کار هستند را پیدا کنید و نوشته های آن ها را با دنبال کننده هایتان به اشتراک بگذارید. اگر مدام این کار را انجام دهید ممکن است در مقابل مطالب شما هم به اشتراک گذاشته شوند. البته انتظار نداشته باشید که این اتفاق یک شبه رخ دهد. پشتکار کلید اصلی کار شماست.

اشتراک

بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن را انتخاب کنید

وقتی مطالب دیگران را به اشتراک می گذارید خلاق باشید و در مورد آن فکر کنید. اگر دوست دارید کسی که دنبال کننده ی زیادی دارد مطالب شما را به اشتراک بگذارد حسابی تلاش کنید. نوشتن عنوان مقاله کافی نیست. قسمتی از مقاله را اضافه کنید و بگویید این مقاله برای شما و دنبال کننده هایتان چه فایده ای داشته. به این ترتیب بیشتر احتمال دارد مورد توجه واقع شوید. حتی ممکن است نویسنده ی مورد نظر به عنوان راهنما با شما ارتباط برقرار کند.

مودبانه درخواست کنید

انتظار نداشته باشید هیچ چیزی را بدون درخواست کردن بدست بیاورید. بهتر است از افراد مناسب به شیوه ای مناسب این کار را انجام دهید. به عنوان مثال جمله ی: “هی پستمو شر کن” احتمالا جواب خیلی خوبی به دنبال نخواهد داشت. به جای این کار از افراد خاص کمک بخواهید و به آن ها توضیح دهید که این کار چه فایده ای برای خودشان و فالوئرهایشان دارد. اگر مطلبی که تهیه کرده اید اطلاعات خاصی دارد که به درد گروه خاصی می خورد این موضوع را با آن ها در میان بگذارید.

پیشنهاد ما :  ترفند نهم» با تشخیص زمان مناسب برای فروش،فروش خود را افزایش دهید.

اشتراک

در مورد دیگران صحبت کنید

اگر نویسنده ی دیگری در مورد شما در پستی تمجید کرده آیا این پست را با دیگران به اشتراک می گذارید؟ احتمالا بله. بهتر است در این زمینه زیاده روی نکنید. با این حال بهترین فرصت است که از جمله و یا ایده ی فرد دیگری در پستتان استفاده کنید. اگر می خواهید موفق شوید و به هدفتان برسید عمل کنید و مداوم آن را تکرار کنید.

استراتژی داشته باشید

به احتمال زیاد کارآفرینان دیگری هم هستند که مخاطبشان مخاطب های شما هم هستند ولی با شما رقابت نمی کنند. با این افراد رابطه برقرار کنید و آن ها را به دنبال کننده هایتان معرفی کنید. به این ترتیب برای موفق شدن به هم کمک کرده اید و روابط خوبی بوجود می آید.

این نکات را عملی کنید تا ببینید که پست هایتان مرتبا به اشتراک گذاشته می شوند. شما برای بالا بردن تعداد خواننده های مطالبتان چه ترفندی دارید؟ در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید.

اشتراک

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران (۰)

افزودن نظر